mitt hjärta slår för dig och ingen annan, varje gång jag ser dig dunkar mitt hjärtat dubbelt och jag blir glad när vi pratar, du är speciellt och har världens finaste personlighet. men jag vågar inget säga.

ett trött hej !
det blev ingen thai mat utan ist kebabtallrik :)
sen blev det att hämta steffi i torp och en resväska
till örebro. mamma drack kaffe och vi va där rätt
länge, men det gjorde inget . steffi låg i mitt knä och vi
kolla på en film på disney channel, hos carola.
sen fick jag två sporttoppar av henne en svart och en vit
som jag verkligen behövde.
sen bestämmde jag och emma attd et ska bli en morgon
springrunda imorn kl 9, springer jag mot torp och möter
emma och hanna som kommer från motsatta hål sen vänder vi och
springer hem till dom där vi målar i deras kök sen
hem och hämta dom små.
ska läsa nu, så smsa gärna för jag kommer göra det till er
godnatt (Y)

cya
love danni ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0