regn, regn och åter igen regn.

dagen vakan med en trött daniella.
och vädret gjorde det inte bättre.
skolan idag gjorde heller inte det bättre.
när jag kom till skolan så var det chill med mentor och
sen so, vi såg världens långtråkigastw film "where in the whole world is osama bin laden"
stavningen är kanske inte rätt men den var inte rätt heller.
sen no och det slapp vi juh för att det fanns inget att göra så
det blev matan och köttbullar i magen.
sen så kom andreas med sin axeparfym och spruta ner mig med killparfym och när
jag hade tvättat bort det så tog han mer på mig, som han
kom få igen på imorn. och sen tog han det på jenny och ellen också.
sen när jag skulle gå förbi så ville jag inte ha på mig så jag sprang förbi och slog
i axeln i väggen som gjorde satans ont, plus lite solbränna gör inte saken bättre.
sen var det chilliga lektioner och vi åt glass på tyskan för kristina ska gå
i pension. det var gott ::D
nu studar man till prov imorn som är helt värdelöst för betygen sattes igår.
men jaja. släng gärna in en kommetar om min dag.

puss och kram
love danni ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0