niceigt piceigt weater

hej, läget så ?
nej, men inte bloggat i helgen p.g.a att jag varit hos daddi.
så här kommer alla känslor på en och samma gång.

fredag:
skola, därmed fotbollsturnering. kan inte säga att det gick bra precis.
sen blev man brun på en liten bit på benen för att man hade strumpor och shorts.
tummen ner ):
sen hem med sara och fixa sig sen blev det ut till ducki och ett stort tack till alla
som va där och vi hade så kul. åkern, spelen, studsmattan. göras om ?
tummen upp (:
sov där eller sov och sov vi skulle dygna men det blev inte.

lördag:
vakna vid 11, åt frukost och sånt sen kom pappa och hämta mig och vi drog till
mariehåla.
chill dag där, sen husvagnen som var dum mot mig, min mobil ramla ner
mellan väggen, och vi fick inte ut den så det fick vänta :(

söndag:
vakna halv åtta, sov bara 6 timmar. vi skulle upp och till torp och
spela volleyboll. men innan det blev det frukost hos eva budde, gottt :D
volleybollen, gick heller inte bra sen körde vi hem och gick ner på stranden
och bada och stekte, gutt :D
har precis kommit in genom dörren, va nära på att somna på tåget.
sen träffa jag felicia på tåget, trevligt.

nu:
jag är trött och pallar inget !
men kärlek till er alla

love danni ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0