nej.

hej alla fina läsare.
dags för ett inlägg.
kom hem från match, slutade x - y jag gjorde målet, för minelas skulle skrivcer jag inte resultatet.
men annars chill dag, bilden, signe du och jag och tapetklistret :P
haha, det likna snor och jag rörde i det :S
nu är det sms som gäller och jag tycker att ni kan slänga in en kommentar eller ett sms.
music, timbuktu - det löser sig, som gäller (:
spotifylistor har inte skickats så gör det för fasiken.

dagens dikt:
hello, lev nu och försvinn inte för någon annan.

upp: min målchest (Y)
ner: kommetarer. bättring behövs!


kärlek allihopa och natt ♥


saknar detta, och läntar till mer minnen med världens bästa lag i örebro ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0