helgen!

hej.
fredag:
skolavslutningen och så nöjd med betygen.
sen blev det åka hem och chilla i några timmar
sen blev det till torp på student ett tag, kom
hem vid 11 och gick och las mig för jag var så
jeffla trött, kevin ville sova med mig så det fick
han :)

lördag:
vakna med jämna mellanrum och sista gången var
tio över 11. och jag o ralle skulle med bussen kvart i 12
så vi skynda oss och mamma körde oss till torp där
vi tog tåget till hbg till knutran där vi gick runder med
pappa och lena och jag köpte bikini som jag ska ha där.
asfiin på stadium massa färger, randig på vågrätt håll,
nackband.
sen blev det stadsbussen ut till maria park där boel tog
emot oss med ett glatt leende. va på kalas ett bra tag,
sen hem och packa och vidare med mamma som lämna
av mig hos ankan. spela kort och tryckte upp glitter i huvudet.
somna och vakna upp..

söndag:
vakan hos ankan och tog tåget från bille till torp och
vidare till svalöv för att spela match .-.
gick inget vidare, men det var bra endå.
försökte men hela laget var nog jeffligt trötta och inte särskilt
possitiva men vem har inte sånna dagar ?
nu har jag ätit kanelbulle och moster och dom är här
tror vi ska äta thai mat sen.
puss

cya
love danni ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0