först eller besviken!

kom hem från hörby nyss.
asså faan, 8 sekunder från första plats och det var bara pris till 1:an.
jag sprang runda och det var bara en enda tjej framför mig och sen när
det var typ 600 m kvar så ser jag en tjej i ögonvrån och innan jag har kommit
in på upploppet så springer hon brevid mig, hon var lika ennvis som jag
att komma först men jag var så jävla trött och det sista gick på vilja och tänk
men de sista 50 m pallar jag inte mer så jag saktar ner och nästan faller ihop.
sen blev det fel i anmälan, jag kom som dam så att vi fick ändra det och jag kom 8 jävla fucking
sekunder efter den jävla människa. faan vad besviken jag är.
visst min tid förbättrades med ca en minut men endå, från - 28:40 till - 27:56 på 6.1 km.
åhh, jag ska väll försöka smälta det OM det går.

men innan det kom jag hem från ankan på cykel vid tre och åt sen packa
osv och då hade jag fått mina chinos från ellos, dom är korallfärgade och ni kommer antagligen
få se dom senare men nu ska jag nog sova så ja puss haj :) <3

love danni <3

Kommentarer
Postat av: kvack

bra kämpat ändå du. :)<3

2010-07-02 @ 13:07:30
URL: http://angelikakilegna.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0