dumlemuffins :)

hallojsan
idag har varit en jävla tråkig dag i skolan
för det var bara vårt al och 2:8 på hela skolan.
andra var i lund, på ven, bada osv.
dom är så snåla i vårt al, åhhhhhh!
men sen till possitiva, centan efter hemkomst
med mamma, jessica, ronja och nora. jag och ronja sprang runder inne
på centan för att hon skulle ha en t-shirt hahha.
men köpte ett par blå shorts på sport outlate för 50:-
sen ett klipp på ett par svarta snygga flippisar för 30:- också där :)
sen skosnöre på new yorker för 25:- det räcker till 2 par skor ska
nog sätta dom på fotbollsdojorna och på mina converse, det var typ
en massa olika färger på dom :)
snyggt, och sådant som ingen annan har :p
sen nu har det varit stress men snacka om att kvinnor kan gör en massa
saker samtidigt! jag kom hem bakade, åt toast, diska och plocka undan på
45 min eller det var nog typ 35 min, slå det era fuckers !
men nu har jag precis tagit mina fina dumlemuffins som jag ska ha med till
skolan på fredag. nu blir det kanske smaka en och sen får man väll gå
till sängen som kallar. så ni får ha det underbart tills imorn, när det kommer
en ny fin text om dagen, och om brännbollsturneringen i skolan :D

don´t forget the motto

love danni ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0