almin, midde och kenan är rädda för hundar :p

halloj, happyfaces ;=)
skolan tråk, förutom vattenkrig efter. jag och jenny mot spiewak och jim.
alla blev dygblöta ;)
sen hem och sola sen bada i polen, sen käk.
prellan blev det nästa med caroline och sofije vi åt glass och träffa hannah, louise o ebba
sen spela vi minigolf och vi var såklart bäst , jag av alla.
och då kom kenan, midde och almin och så var där en hund som börja skälla
så dom typ sprang in på prellan HAHHAHAHAHHAHAHA asg!
jag och sofije spela en runda till och åt en glass till sen stack vi hem.
nu har jag kollat vitryssland - sverige.
0 - 0 i första sen i 47 minuten gör chippen ett fint mål och matchen slutar 0 - 1 !
ska sova snart så kärlek till alla läsare ♥

love danni ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0