22:15

som ni ser ovan så är kl kvart över tio och jag sitter här med
en handduk runt huvudet.
hör på elvis - jailhouse rock - BÄST!
var sån "konsert" i skolan men det var knappt nårra som var bra :S
sen fick ryd damp på mig så jag gick fast vi sluta endå så skit samma
men hade väll pms som igår.
sen avr dte träning då var det en annan som fick damp på mig, typ småttingarnas
tränare men han sket jag i fullständigt. han sa att jag inte skulle gå på
planen när dom spela match men dom spela juh inet ens match så tröge.
träning var faktiskt skitkul, vet inte varför men jag har vatt på sånt
dåligt humör innan och nu var jag helt happyface :p
men ska antagligen läsa sen sova efter datan.
faan vad jag ätr hungrig får gå och äta så,
cya(Y)

love danni ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0