you make me smile ♥

hej.
trevliga dagar med gösta, älskar dig!
när jag läste ditt sms så börja mitt hjärta dunka extra och det kändes
åkta för du är äkta. jag skulle kunna skriva en bok om dig, hur du är,
hur vi är, våra minnen, alllt!

idag åkte jag och gösta och bada i odensjön. gött, fast lite kallt var det.
vi fota och nårga bilder kan ni väll få se, kommer längre ner.
nu har vi precis kommit hem efter en runda ute med sebbe, sara och
oskar. great!

gösta ligger i sängen och smsar och jag bloggar :)
det här är till dig vännen:

angelika ankan gösta clausen, en helt underbar person som jag aldrig skulle
få för mig att såra svika eller slå. jag sitter här och funderar på vad jag ska
skriva jag har för mycket. ♥
Men när vi träffades första gången var allt så enkelt jag kom hem till dig och
kommer du ihåg vad vi gjorde då, haha hur många gör så första gången?
sen dess har vi vatt då och då sen kom sommarlovet och vi började umgås
mer och kom närmre varann som vänner och vi kunde prata om allt.
Kommer du ihåg när du berätta för mig om din mamma och pappa och jag
såg att du ville få ut allt och jag lyssna och sen börja då gråta och då kom
mina tårar osså jag hatar att se vänner och familj och släkt bli ledsna.
vi satt rakt upp och ner och böla, det har jag inte kunnat göra med någon
annan, bara dig! ♥
utan dig är mitt liv just nu inte så meningsfullt och när jag åkte hem från dig
och vi var borta ifrån varann i en dag och vi skrev allt till varann och jag
grät så mycket jag sakna dig. vi är ett, du och jag mot världen, gösta och
greger mot alla, alla mot oss. Men vi hänger ihop för det är vi.
varje gång vi träffas så får du mig att le och skratta.
vi kan skoja, misstolka och prata om allt och ingen av oss tycker det är konstigt.
du är den mest underbara bästa vän man kan ha!
kärlek till dig och jag älskar dig!
in- och inte utsidan, right?
love din greger ♥











Kommentarer
Postat av: kvack

känns som att du just beskrev allt jag inte kunde beskriva, det var för mycket.

du är för mycket, det är helt otroligt vad jag känner mig rik av dig vänskap.

hur kan man äga så mycket som jag gör nu liskom?

jag blev riktigt tårögd och det var bra att du gick ut från rummet, för annars hade det nog blivit som förra gången.

och tack för det förresten, du är underbar att prata med! det känns så enkelt med dig.

jag älskar dig daniella greger karlsson! ♥♥♥♥

2010-07-28 @ 00:15:47
URL: http://angelikakilegna.blogg.se/
Postat av: greger!

jag är kär i vänskapen, du fattar vad jag menar!

jag vet hur du är, jag vet när det är något fel.

jag ser det på dig och ditt beteende, det vet du!

och igår sa jag till dig hur bra du var och jag gjorde det öga mot öga. det kändes jeffligt bra!

idag sa jag att jag älska dig som jag osså gör.

du vet det mesta mend et räcker inte att säga det en gång, in te för mig ♥

jag kommer sakna dig när du åker enormt ♥♥♥♥

2010-07-28 @ 16:54:59
URL: http://daniellafotbollenkarlsson.blogg.se/
Postat av: kvack

det var något underbart, att ligga där på plankan och flyta runder på vattnet, sen hör man bara dig säga "jag älskar dig" under vattenytan, och innan när du sagt saker så hörde jag inte, men det hörde jag.

och jag bara sken upp tillsammans med solen (eller det kändes som att jag gjorde det).

och jag kommer sakna dig när jag är borta, saknar dig redan, och jag har bara varit utan dig en timme..

♥♥♥♥♥♥♥♥

2010-07-29 @ 00:15:28
URL: http://angelikakilegna.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0