vaniljglass med chokladkross i solen.

hej hemma från pappa nu.
här kommer en snabb överssikt av vad som hittats på.

fredag: åkte så jag var hemma hos pappa halv fyra,
då var det typ mat direkt nästa sen cykla vi upp till maxi
och köpte gottis, sen hem och soffan väntade.
det var eegentligen meningen att ankan skulle komma
men så blev det inte.

lördag: vakna kl halv nio av att soleb sken i genom fönstret,
direkt fattade jag att det var en stranden-dag. och det blev dte
osså. stack ner där typ vid tolv, då kom ingis, rulle och linnea osså
och så badade vi o sola. vi hade en sån boll som studsade på vattnet ;D
sen skulle pappa o dom äta något sillbord på kvällen så jag o linnea
gick ner på sommarköket och jag åt lövbiff med klyftpotatis och beaneisesås.
hon åt kötbullar o mos.'.
sen gick vi ner i hamnen och satte oss där och såg när venbåten kom in,
efter att vi tröttnat på det så cykla vi till maxi och köpte chips o
sen käka vi det och kastade godis på grannarnas ballkonger, haha så var
där en gubbe som stod på en basllkong längre bort o kollade ;P
sen sov hon hos mig ::))


söndag: vakna halv nio av att det var så satans varm på rummet.
så vi gick ner på stranden och skulle sola o bada men det blev mest bada
för det var massa moln på himmlen. så grävde jag ner den där bollen i vattnet
i sanden så hitta vi inte den, men sen när vi skulle ta ett sista dopp så hittta en
par det och vi tog den igen :)
hem och äta grillat blev det osså, det satt verkligen inte fel.
nu sitter jag här och chillar i solen, ensam hemma.

sommriga bilder, på hög nivå :)
ch läsk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0