twist and shout then blame it on a boogie.

hej.
solen har gått i moln nu men innan var det superhärligt
och jag har bara varit hemma och badat, fixat i trädgården
och lite sånt.
vakna typ halv tio, och allt börja med att jag inte hitta min
bikini för jag skulle bada men sen hitta jag den och det
blev ett morgondopp i poolen, riktigt skönt.
sen blev det aldrig någon frukost utan till lunch blev det
pannkakor, gott.
jag lärde mina småbröder att fota  från min mobil så
här kommer härliga bilder:

hampus masserar mig :) - kevin fotar

jag och kevin (Y) - hampus fotar


jag och kevin :) - hampus fotar

hampus och kevin :) - jag fotar

hampus och kevin xD - jag fotar

flippbild, halva hampus, kevin och jag ;P - jag fotar

flippbild, hampus, kevin och jag - jag fotar ;)

hampus, fjöntiga kevin och jag - jag fotar :)

hampus ;D - jag fotar

flippkevin och jag :) - hampus fotar

kevin och jag :D - jag fotar

tummen upp ! jag och hampus :) - kevin fotar

puss! jag och kevin :) - jag fotar

träääääääääääääääääd - jag fotar

hampus ska bada :) - jag fotar

jag och blommorna mamma köpte :)) - kevin fotar

kevin pósar med blommorna - jag fotar :)

ska man sitta på dom ? kevin och blommorna - jag fotar :)

jag :) - kevin fotar





mee, på studsmattan :) - kevin fotar



blommor - jag fotar :)

kevin :) - jag fotar





steffi och sabrine badar :)



hampus får väll också göra några skills :) - jag fotar


mamma fick också vara med på bild med hampus :) - jag fotar

sist men inte minst, min älskade hampus och jag - kevin fotar ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0