spanien regerar!

Dessa två dagarna har spenderats med emma och hanna.

Söndag:
Vakna, ingen var hemma. Dom hälsa på min syrra på kollo.
Då smsa jag emma och jag cykla snabbt dit och sen åkte vi
till centan och köpe skor till dom.
Åkte hem och åt sen till sjöarna ett tagoch hem sen och åt
och lite sånt. Sen smsa vi Diana och fråga om hon ville sova
i garget med oss och då kom Adina ossså. Flippa och snacka
en del, sen somna vid 2.


Måndag:
Vakna vid 9 men gick inte upp förräns
11. Då hann man inte äta frukost för mamma kom och hämta oss
och vidare till stranden. Det blev en sväng inom ÖoB där Emma och Hanna
handla frukost, mamma hade med mackor till mig.
Sen hem och lämna dom och hämta min cykel där. Hem och bada med
Kevin. Sen vid halv 9 så åt vi grillat, MUMS!
Innan maten bada vi osså lite till med Oden och Sabrine och Hampus.
Nu sitter jag här och har duschat och har e n hårinpackning i håret.
Just nu r det Nyheter men jag ser på Van Vetern.

Cya!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0