skratta, gråta, sova.

tjena, ingen uppdatering igår men det kommer ni ist.
vakan vid tio för jag och ankan skulle med hennes familj
till röstånga marknad och vidare till kopparhatten/skäralid.
det var sådär på marknaden, höjden var min halsduk som
jag köpte kommer bild.
sen ute på kopparhatten var det jättefin utsikt och jag och ankan
fota hela tiden, fast det var med min mobil så bilderna är inte på
topp men iaf ;)
ni får nårra här resten finns på facebook @ daniella karlsson
sen idag vakna man ett eftersom jag och ankan bada med kläder
typ vid två och på kvällen innan det så skulle vi rolla till svalöv
för att köpa godis men jag har inte rollat sen jag var typ åtta och
jag hade rollor med knappt någon broms eller den var sliten som f*n.
så jag höll i ankan i första backen och då kom jag ur balans och putta
till ankan så hon ramla ut i gräset och jag själv ramla på asfalten så
jag satte mig på röven och om det finns ett rumpben så har jag brötit.
sen cykla vi ist, även om jag hade så jeffla ont, allt för lite godis :( :)
när vi handlat så satte vi oss utanför netto som var stängt sen tog
vi en kundvagn och körde runder, najs ♥
på vägen hem fota vi lite på en åker och lite till nät vi kom hem .
vi la väll oss inte förräns halv tre.
innan idag var vi med sebbe sen var jag tvungen att cykla hem.


vi tog kopparhattsrundan och det tog 1 ½ timme men vi stanan hela tiden och fota.


pinnpower (Y)

gösta ♥

inte omgjord, härlig bild :)

jag ;)

ankans pappa.






kungen :D

kungen ;D



äkta källvatten från..

den här :) gott!

coolingar :D:D

the number ones ;) ♥

greger hjärta gösta ♥

monkeys :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0