skratt med bästa ankan " (LL)

sitter i solen med lite sallad :)
igår vakna jag och börja med att städa mitt rum och fixa tilld et lite.
sen smsa jag ankan, för vi skulle va och jag cykla till henne,
sså när jag kom fram så kolla hon och hennes pappa på nån skräckfilm,
och den var skräckig ;p. sen typ gjorde vi inte så mycket, lite gitarr hero
och lite sånt smått och gott! sen kom filip och vi spela kort och sen gick ut.
när vi var ute fick jag tag i en vattenpistol och börja spruta på dom.
sen så hitta jag en större så jag tog den istället. ankan gav juh självklart igen
och jag blev osså blöt. sen bada vi i hennes pool med kläderna på, för att vi är cp :)
sen gick vi in och tog på oss kläder och gick in i huset där vi sa till hennes pappa att
laga tacos och det gjorde han så klockan 12 så satt vi och käka tacos och kolla film
till ett eller något. sen gick vi ut och la oss på någon solstol och prata hela natten.
det vill säga att vi dygna!
vi prata om allt och alla och jag kan bara säga att ankan är en vän son man verkligen
kan lita på.
som typ vid åtta somna ankan där inne på köksgolvet och jag gick upp på hennes
rum och kolla på "my sisters keeper".
vi åt frukost och sen skulle jag iväg med christina till helsingborg och gå där.
vi åt på donkan och sen när vi kom hem till henne så badade vi, sjukt skönt efter en
jättevarm dag :)
jag cykla hem vid fem och nu sitter jag här ska ner i poolen och ta ett dopp strax.
men jag tror nog alltid att ni vill ha några knäppa bilder på mig och ankan :)

outfiten när jag drog till ankan, jeansshorts, tubtopp, solbrillor, adidasväska & läderarmband.

ankan och daniella goes flipp (L)






















fy faan vad vi är bäst :thumbup: :thumbup:

imorn ska man steka på beachen med sara, linn och sanna :)
jag och sara är vänner :cool:


Kommentarer
Postat av: kvack

om det är något som är UNDERBART BRA så är det att sitta en hel natt i en solstol med dig och snacka!

fyfan vad trevligt det var!

har nog aldrig pratat så mycket om allt och alla på samma gång.

du är verkligen helt fantastisk att prata med!

jag älskar dig daniella, det här får vi snart göra om!

2010-07-22 @ 23:56:34
URL: http://angelikakilegna.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0