osäker på kärleken :S

tja, klockan är 21:04 och jag sitter och
slöar mig vid datorn på mitt rum. ;)
vakna ca tjugo i ett efter att ha kollat avatar
till nästan två. sen gick jag upp och år några mackor till frulle.
sen blev det bara att göra ingenting, sen vid halv fyra börja jag
ta på mig och sånt för vi skulle till torp och fira sabrine.
när vi kom dit så åt vi glass och kakor :) mums :P
sen cykla jag hem eftersom jag cykla dit för kevin ville åka
och det blev hampus hem, ner på rummet och ladda in några
bilder på datorn och kolla runder på bloggar, bdb och facebook .-.
Imorn ska man åka till röstånga för att bada med sara, ankan,
amelie, sebbe och felix. :) myys!
ja nu får jag väll dra mig från datorn och hitta på något annat ;)
puss på er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0