naglarna är fixade :)

hallå, här kommer bloggning ifrån igår.
efter jag hade fixat mig stack jag till sara och då
skulle vi egentligen ta bussen och tåget tjugo i tre till
lund men vi hann inte för sagas mamma skulle lämna saker
till henne som hon var tvugen att ha så vi fick ta nästa, dvs
en timme senare. Då när vi kom dit var det rätt in på e kina-
resturang och käka. Vrålhungriga var vi alla .-.
sen gick vi runder i affärer och shoppa och lite sådant.
bilder kommer vad jag fick med mig hem här:

warp-klänning från stadium, redigt skön och den ska bäras idag. 249:-


Depend- lösnaglar, kort modell för 85 :- på Kicks
Ett extra nagellim, depend ockkså från Kicks för 20:-

Sen här har vi bilder från Expresso House:

sara och saga

sara och sagas ben

liten bit av sara och saga

sara

saga

sara

sen har vi resultatet av lösnaglarna:

inte så bar bild men jaja, d3et blev riktigt bra!

Nu ska jag ta på mig och sen hoppa på min cykel och dra
till efterlängtade emma och hanna som precis kpommmit hem
blir kanske sova där annars uppdaterar jag ikväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0