make-over

jaja, med rubrik menar jag min blogg då
om ni inte fatta det ;)
men idag åt jag breakfrust och sen hoppa jag på cyklen och
drog till mariehåla och badade
först va det bara jag sanna o celine men sen kom caroline
och sen kom typ 10 till och jag kände typ bara hälften men
endå skit i det. det var kul för oden var osså där med nårra
andra och hampus dränkte man typ hela tiden hahah .
men sen vid halv fem cykla jag o carro till macken och köpte glass
sen bar det av till torp och där åt man god mat och jordgubbar med
glass hos carola med familjen.
sen cykla jag hem och steffi satt bak.
och sen dess har jag suttit här och nördat om massa bilder
som ni ska hjälpa mig med att välja, hear it comes .

ja välj nu och släng in en kommentar om villken som är bäst ;D

här har vi en bild från min cykeltur ;)

hela fältet var lila och på håll såg dte ut som om ett nät låg över eller något
ja men puss

love danni ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0