karuseller är bäst! efter mig då :)

hej .-.
<--   klockan är juh nu när ni läser detta (kolla min nya klocka)
ja som ni kanske ser och nu får veta så har jag designat min blogg
yttterligare lite till. t.ex klockan, bloggslutet. eller ja inte t.ex utan
det var allt ;) eller nej smileysarna också :cool: :thumbup:

men idag var jag på la- karnevalen med emma, hanna och louise.
lite roligt var det men allt var inte uppe och det var inget roligt idag
och det var juh ända dagen jag kunde åka dit så jag får väll nöja
mig med det. Imorn åker jag till pappa vid 16 eller något, kanske
drar in till helsingborg tidigare och går runder där lite men vi får se
eftersom det ska bli ganska varmt :D

nu ska jag lägga in några låtar på mobil och här kommer nårga bilder:

dagens utstyrelse; ett vitt linne, min adidaströja och ett par cheap-monday jeans :)

dagens vinst; en liten söt lila gummi sak/boll.

dagens köp; det första är sjukt skönt i mörkbrun och ljusbrun färg
det andra är ett vänskapsband, i mörkbrun (emma & hanna har också)
det tredje är ett ljusljusbrun/gul färg.
alla är i läder och jag älskar dom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0