ingen strand bara en odensjö :bigeyes:

tja bloggläsare :)
fint väder det är idag :p
igårkväll så gick jag till sebbe där sara också var så badade vi och
kolla film. jag somna ;p men vakna sen, då gick jag och sara hem till
henne och hämtade hennes saker för hon skulle sova hos mig.
Sen när vi kom hem till mig så satt vi lite vid datorn och sen gick
och la oss. Jag vakna av klockan som ringde halv 10. vi skulle
nämligen upp för att åka till stranden med linn, men typ fem minuter
senare smsa hon sara och sa att hon inte mådde bra. Så jag och sara
bestämde oss för att inte åka till stranden utan vi somna om.
En timme senare vakna vi och åt frulle. Sen så fick jag för mig att vi
skulle till odensjön så vi åkte dit, badade och solade. myys!
Vi hade en sån bräda som fanns i vattnet och så hoppa vi ifrån den
och sånt, sen kom en kvinna och två barn (danskar) och bara tog tag i den och
börja hålla på med den, när vi hade den. Helt wierd :question:
men sen åkte vi med 16-bussen från röstånga.
Vi gick hem till mig och chilla på studsmattan sen åt jag.
Nu har hon gått hem och jag sitter på mitt rum och chillar.
Funderar på att gå ut och bada det är 28 grader i poolen :D
Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0