glommenhelg! :thumbup:

tja bloggen.
varit i glommen i helgen en bit från falkenberg och chillat.

fredag:
åkte till pappa vid fyratiden, sen packa vi snabbt och åkte i
ca 1 ½ timme, åt när vi kom upp grillat :)
sen var vi framme och vi gick ner på festivalen
och åkte akruseller och spela på lotteri osv, sen dansa vi också
till musiken som var där.
och sen sov vi, och vi hade en sån jeffla otur att det regna så jag vakna
dygnblöt och mitt täcke var blött och min kudde ;(

lördag:
vakna som sagt helt blöt och gick in och åt frukost, musli med yoghurt :)
sen blev det gå runder nere på festivalen då osså och karuseller blev
det också IGEN! och sen åt vi grillat och kräftor, dom gjorde nog att jag
inte mådde bra när jag gick och la mig. sjukt ont i magen.
men efter maten var vi på festivalen och gjorde typ samma saker.
hem och sova fast nu sov jag inne i linneas tält ist ;)

söndag/idag:
vakna och gick upp fast vi gick o la oss en timme till typ direkt.
sen kom pappa och lena med bullar och vi käka då frulle.
sen kände vi att det var dags att åka hem och det gjorde vi osså,
så när vi kom hem körde vi inom lidel, ÖoB  och willys och köpte
mat och glass och läsk ;P
sen åt vi och cykla ner och bada sen hem och då var det dags för
mig att åka bussen och tåget hem till mamma.
När jag kom hem så snacka jag lite min lillasyrra för hon har varit på
kollo i 1 ½ vecka nu. så fråga hon om hon fick sova i min säng och jag sa
ja så nu ligger hon och kollar på ensam hemma 4, jag ska joina och äta
sallad puss vi ses, bilder kommer senare :thumbup: <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0