designen, bra eller dålig ?

hawodi !
en het dag på ca 30 grader idag. hemmachill och bad i poolen.
middagen blev pizza ;)
och nu på kvällen när jag gick ner på rummet så har det varit min
bloggdesign i högsta grad som har gällt.
jag har gissat mig fram till det mesta och tagit hjälp till header och
bakgrunden sen resten har varit en gissningslek som jag klarat
ganska bra, men jag har 3 minuspoäng och du kanske vill hjälpa mig ?
1. mellanrummet mellan profilbilden och blogginläggen
2. bakgrundsfärgen, bakom inläggen
3. profilbildens storlek, förstoras.
ni är verkligen bäst om ni hjälper mig :)

nu har jag vattnat blommorna och tagit en dusch och sängen kallar
så jag tar kanske med mig dator dit ;)
imorn blir det kanske karnevalen med camillaN, love på det :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0