bad med fina vänner.

tjenamos!
idag akna jag med min lillebror bredvid mig vid åtta fast
fler innan det, men han gick iaf upp då och jah somna om
till ca 10. då satte jag mig vid datan och skrev lite med
ankan sen gick jag upp och var på sånt allmänt bra humör!
Så mamma och chrille trodde jag var sjuk ;)
åt frulle och hjälpte mamma och rensa ut skor, sen
gick jag ner och tog på mig och packa badkläder till röstångabadet.
sen gick jag och mötte jag ankan på stationen och jag gick och tog ut pengar
sen gick vi och satte oss vid bussen och efter ett tag så kom sebbe
sen amelie och sara, tydligen skulle felix inte med för det var kallt
i vattnet, wierdo :S .
Men badet var najs och vi åkte hem med fyrabussen sen följde ankan
med hem till mig och så fick jag pengar till pizza och imorn, drog
till sebbe och vi beställde pizza och gick och hämta den sen när vi
åt kom felix och ca en timme senare joina oskar osså!
jag fotade lite med amelies kamera och sen bada sara senare också
killarna.
sen chilla vi lite, och då hann klockan bli halv tio och det vvar dags för ankan
att dra till bussen och mig att cykla hem till henne, dret tog 26 minuter
och killarna trodde inte mig när jag sa att det tog 25 min att cykla.
Där fick dom fuckersen ;)
nu sitter jag hos ankan och jag vill bara säga att du finns längst inne
i mitt hjärta och ingen kommer åt dig. med dig kan jag vara mig själv,
skratta, gråta och vara ett sär och du accepterar mig som jag är.
finns alltid här för dig och jag skojar inte ♥♥♥

GREGER ♥ GÖSTA !


Kommentarer
Postat av: kvack

jag läste hela texten och när jag kom till slutet fick jag "fjärilar" i magen. det gick rakt in i hjärtat, blev glad av att bara läsa det.

och allt vi pratar om hela tiden, det är helt underbart att prata med dig. känns helt rätt, allt det svåra jag säger till dig känns enkelt.

och det är klart jag accepterar dig, kan inte undgå en sån underbar vän som dig ju!

jag älskar dig greger, inget ändrar dom orden, även om vi bråkar, vilket vi inte gör!

♥ ♥ ♥ ♥

2010-07-26 @ 00:01:10
URL: http://angelikakilegna.blogg,se
Postat av: Anonym

jag sitter här och bölar, när jag läser din text.

när jag inte är med dig så känns allting så tråkigt, när jag är med dig så lyser du upp min dag.

du är nog den enda vän jag verkligen kan skratta gråta och mkt mer och att är äkta, jag kan sätta mitt liv på det!

men allt som jag gör med dig känns så bra, inga misstolk nu ;)

men du är nog den bästa vän jag någonsin har haft ♥♥♥♥♥

2010-07-26 @ 00:13:24
URL: http://daniellafotbollenkarlsson.blogg.se/
Postat av: kvack

aw, greger, tårar i ögonen kan jag inte dölja att jag har nu! med dig blir allt enklare, du gör mitt liv enkelt, och jag skriver det utan att vara osäker på någonting! och det bästa av allt, tanken på att säga det till dig någon dag när vi träffas är underbar! jag är inte alls rädd/nervös för att säga det till dig face to face! det känns bara rätt helt enkelt.

och som du någon gång sa (har jag för mig), det man skriver på sms ska man kunna säga i vekligheten.

och du? du kan inte få mig att inte misstolka det du skrev, men jag håller med dig!

vi är som "gjorda för varandra", för vi passar liksom. vi tycker lika även fast vi inte har samma intresse, och vi känner samma för varandra.

hahah man kan misstolka allt vi skriver just nu, men du fattar vad jag menar! ♥♥♥♥♥

2010-07-26 @ 00:42:53
URL: http://angelikakilegna.blogg,se
Postat av: Anonym

min tröja är helt blöt, av allt du säger.

jag vet inte om allt detta låter löjligt men i så fall får dte göra det för jag kan inte låta bli att skriva det.

och du? det på facebook var om dig men jag vill inte skriva det så alla kunde se det det var därför jag skrev så, det var kanske knäppt men gjort är gjort och ja.

när jag kom hem från dig så kändes det inom mig att det var något som fattades, en bit av mitt hjärta.

det låter säkert hel knäppt.

jag lyssnar till och med på din spotifylista för att må lite bättre, eller jag mår bra och jag gråter inte av sorg utan av lycka att jag hatr hittat en sån vän som dig. förlorar jag dig förlorar jag mig själv osså.

"gööööössssttaa, var e du? greegggeer, jag är här"

ja, nästa gång vi ses ska jag säga det och jag har väll sagt lite när vi har snackat på kvällarna/nätterna men det finns mkt mer.

jag älskar dig är några ord som jag skulle kunna hur många ggr som helst till dig, dom skulle bli så slitna så man skulle bli trött på det ;)

misstolk är ett ämne som inte vi kommer ifrån ;)

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2010-07-26 @ 00:57:21
URL: http://daniellafotbollenkarlsson.blogg.se/
Postat av: kvack

jag sitter med ett leénde upp till öronen, och tårarna bara rinner.

det är ingen kombination jag varit med om innan, men med dig är det lycka!

och nu när jag sitter här själv så känns det konstigt, utan dig, utan skratt. och som jag skrivit på min blogg (har faktiskt uppdaterat den nu, mest för din skull), men där skrev jag att jag inte viste hur fan jag skulle klara av att sova ensam inatt, utan ditt skratt, och utan ditt stöd.

ingenting du säger/skriver är löjligt, jag lyssnar på allt! jag tar allt in i hjärtat!

för allt känns bra, du är bra.

det går inte att beskriva, då skulle mitt huvud ramla av eller något, för så många fina tankar jag har i mitt huvud just nu.. det är helt sjukt.

du är allt för bra greger, det är otroligt, jag är mer än glad över att jag har dig!

du är min vän! dom orden gör mig glad, för att veta att du är min vän, det känns som att vara rik.

nu tänker du kanske "hur kan du veta hur det är att vara rik?"

men det är inte så svårt för mig att veta hur det känns, för du gör mig rik, din vänskap är rik!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2010-07-26 @ 01:09:16
URL: http://angelikakilegna.blogg,se
Postat av: Anonym

jag kan inget annat än hålla med dig om allt!

och jag börjar undra om tårar någonsin kan ta

slut eller inte.

- nu har jag jeffligt ont i huvudet ;)

och för först gången känns det bra att ha ont i huvudet!

jag älskar äkta vänner, sånna som accepterar en som man beter sig en och hur man är i helhet, som du ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

"du är utormodentligt förbaskat fruktansvärt jävla snygg"

2010-07-26 @ 01:20:44
URL: http://daniellafotbollenkarlsson.blogg.se/
Postat av: kvack

åååååååh, jag vill bara skrika så glad jag är!

jag mår toppen!, vilket jag inte gjort på lääänge.. som du kanske förstått.

men med dig, ÅÅÅÅÅH jag kan inte beskriva det!

(hihi jag stönar när jag skriver ååååh) ;)

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2010-07-26 @ 01:26:18
URL: http://angelikakilegna.blogg,se
Postat av: Anonym

MISSTOLK!!

sitter och skrattar nu istället, haha ;)

löv

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2010-07-26 @ 01:29:39
URL: http://daniellafotbollenkarlsson.blogg.se/
Postat av: kvack

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2010-07-26 @ 01:32:16
URL: http://angelikakilegna.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0