2010

Hade tänkt dra ihop 2010 i detta inlägg, så ni kan läsa om årets gång.

Kan väll börja med att våren har varit sjukt fin och träffat många nya vänner, sommaren har nog varit den bästa i mitt liv, hösten lite mindre bra och nu har jag fått glädjegnistan tillbaka.
I Januari så gjorde jag ett beslut jag aldrig kommer ångra, jag träffade mina favoriter, mitt lag, helt underbara.
Den bästa start som finns, snart ett år med laget också.
Sen kom våren och det var dax för konfermation som jag började på hösten, det var där jag träffade att underbara jag har nu, t.ex. sara gustafsson en sjukt underbar person eller saga christiansdotter som då var min bästa vän eller min konfakompis linn frykholm världens lyckligaste, eller ett par sjukt bra killkompisar som oskar hedin, sebastian larsson och felix lundkvist, och massa fler.
sen slutade skolan och "4.8" försvann efter 2 år, vi blev 2.9.1 något jag ogillar.
men när skolan sluta vänta en oförglömlig resa upp till örebro den 15:e till den 20:e juni var vi där upp i värmen och spela fotboll och hade fetekul.
när jag kom hem från örebro så fick jag världens bästa vän, angelika clausen, helt jävla underbar, finns i alla väder och någon jag inte klarar mig utan, vi är vänner hela tiden bara mer eller mindre ibland.
vi gjorde allt tillsammans, vandra i kopparhatten, åkte till liseberg, bada i odensjön, cykla till svalöv och grymt mycket mer.
alla festivaler man var på, den bästa var helsingborgsfestivalen med HOFFMAESTRO & CHRAA jag stod längst fram och min mage pressades fram mot stängslet och man bara sjöng med, när dom spelat klart så tog dom alla längst fram i hand , oj vad glad jag blev :D
eller när jag och ankan stod i mitten och lyssna på kungen timbuktu, härligt.
alla festerna med alla underbara vänner också.
sen kom hösten snabbt efter värmen och allt gick nerför, jag tappade gnistan, allt var svårt och jag mådde skit.
tur att hösten var så kort, för när vintern var på ingång, startade jag om, jag färgade håret brunt och det kändes som att jag förändrades bara genom det, och så småningom så visade det sig på både bra och dåliga sidor, framför allt att jag är glad typ alltid. men också att man blir sviken och tårarna rinner hela tiden.
och nu sitter jag här en dag innan årets slut och skriver om ett fantastiskt år med alla.
musiken har varit med mig hela vägen genom året och man har gått och dunkat musik så det står högt upp över öronen på en.
och nu förstår jag vad tomas ledin menar med "sommaren är kort" den går så snabbt för man har såååå kul.

imorgon är det nyår och jag ska ta vara på tiden jag har kvar på detta år och göra dom till de bästa!











- check
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0