the way you use to be, i don't want to hear you say it was a misstake

hej.
inte lika glad som vanligt, men ja det kan jag hålla för mig själv.
lite olika saker men framför allt att jag anses kväva andra (inte på det sättet som ni tror)
det känns som att jag är en slagpåse och just nu slår alla på mig, det ingen fattar är att det gör ont.

men till det bättre nu.
Becky och jag vakna vid 11 och sen åkte hon hem vid 12, vi hade en awesome bar dag igår, TACK!
när jag nu tittar ut så ser jag vattnet droppar utanför fönstret så jag ska ut och fotta att det töar lite :)
kör på hörlurarna och musik på det.

Ha det riktigt bra!


armbandet är mitt liv, gjort av min älskade lillebror, och brutet lite överallt.

först frös det, sen var det prefekt sen nu töar det, vänskapen är fejk.

- check
ciao!

Kommentarer
Postat av: Becky :-)

:D <3

2010-12-29 @ 16:13:57
URL: http://enlosskruv.blogg.se/
Postat av: d

:D<3

2010-12-29 @ 17:31:19
URL: http://daniellafotbollenkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0