put on my blue suede shoes, in the middle of the poring rain

hej.
NU, äntligen har den riktiga daniella kommit tillbaka och är på rethumör, det är kul ;)
sitter här och sjunger på alla låtar på min spotify-lista som ni hittar här.
vet ni vad jag hörde av sara? sebbe är tillbaka i sverige, den grisen är säker neger så han kan dela med sig till mig, eller nä jag glömde juh bort att han var asvit när han stack så han borde vara kräfta, äsch vi får väll se.
men jag hoppas på käfta :D

jag vet inte varför men ska snart lägga mig och kolla film sen blir det sova tidigt för jag känner att jag behöver gå upp tidigt imorn, varför vet jag inte ;)

sen har vi problemet med nyårslöfte, förslag? det börjar närma sig så får komma något. :)
ps. kameran ska med till sebbe på nyår även här hemma innan, när vi käkar och rasslar.
just det för er som inte vet var rassel är, så är det att alla köper två "paket" för typ 20 kr/st
sen så lägger man in alla paket på bordet och så sitter man i en ring och har en tärning, får
man 1 eller 6 får man ta paket. när alla paket är bort från mitten så bestämmer man en tid ca 15 min
där man fortsätter slå tärningen men när man då får 1 eller 6 får man ta ett paket från någon annan.

som vanligt har jag brist på klädesförslag så blir väll hela förmiddagen på fredag till att välja ;)







min favorit här är den sista här, riktigt fin :)

- check
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0