NU BLIR DET SÅ ATT MAN INTE BLIR OMTYCKT FÖR DEN MAN ÄR

nu är jag tillbaka efter att internetet fungerar igen, awesome!
sitter 1 m framför tv:n på en pall med datorn i knäet och blogga samtidigt som jag kollar på robinson
och hörde ett citat som löd : "nu blir det så att man inte blir omtyckt för den man är".
så är det ibland, men det man ska veta är att det är idioter som stör sig på andras personligheter.
innan robinson så checka man paradise hotel och det är final nästa vecka, yey!
ska chilla vidare nu.



jag vill tillbaka, tillbaka till den daniella som mådde bra, som hade vänner som brydde sig, alltid.
den daniella som inte grät var och varanan dag.
nu har jag till och med kommit hem till vänner när dom mått dåligt, men när fan ska jag få något tillbaka?
när ska någon göra något sånt för mig, det är så att jag är för snäll och tror allt det kommer tillbaka, att
någon där ute kommer ge lite av det jag gett tillbaka men nä, jag hade fel, som alltid.

när hoppet finns där och är på topp, sjunker det till botten eller försvinner.
jag vill bara säg att det är inte kul, jag blir inte glad av det om ni tror det.

cya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0