I'm going make you lose control

hej.
som sagt kom Becky vid 11 och vi drog nästan direkt ut till ankedammen och skrilla lite (åkte skridskor) sen kom massa sånna småpluttar och tog hela isen så vi stack :) men härligt i alla fall.
när vi kom hem var det varm choklad för fulla muggar (hahaha) :D
last song stod på listan efter det och där log vi i min säng och någon tår kom lite då och då, skitbra film. rekomenderar den starkt!
när filmen var slut chilla vi och så ser jag bara något som rör sig på golvet, snabbt! så jag skriker satan och inser att det är en MEGASTOR SPINDEL, ingen vågade ta den och min mamma pratade i telefon, var är föräldrar när man behöver dom som mest?
aja, till sist efter jag samlat mod så tog jag den och sprang in på toa och spola snabbt.
tror jag sträckte mig i armen när tog den, ryckte juh till då.

lite bilder från idag:








DEN ÄCKLIGA SPINDELN!

fixa även Beckys blogg så checka.

- check
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0