väla - du vet min kompis :)

tjenis :)
idag blev man väckt vid halv elva och senare åkte jag och ankan
med tolvtåget in till helsingborg och vi gick direkt till "tretton" och kolla
runder där. sen gick vi till bussen och åkte 22 ut till väla och chilla runder
där, eller ankan gjorde det jag shoppa :)
bilder längre ner kommer in vad jag köpte och var, ni vet.
vi flippa med olika kläder på olika affärer och fota kolla bilder på det osså ja.
funny people you know.
sen kom hennes pappa och vi hämat ut hennes mobil som varit på lagning.
hahahhahha, hon fick en silvrig istället för svart, ps jag tycker den är fin men inte
hon ;)
jajaj, sen tog vi halvfemtåget hem, gött.
hon hoppa av i billeberga och jag i svalöv för min mosters man fyller år idag och vi
firar lite nu, typ mat och fika, lite sånt ;)



gul tröja och en kipps så har ni oss på stadium ;)

tha gangsters (a)

hjälp! vem släckte ljuset? :O

bikbok - inte så värst fin "klänning" och en najsig mössa :)

skobutik - så grymt höga skor. haha så går vi i converse och flippflopp. ;)

gina - töntpower (Y)

min fina tönt " ;)

rooooompa !

yeyeyeyyeyey!

rea-klipp!

"dålig bild, men en fotbolls- hängsmycke från alberkts guld" 79:-

"öronhänge, med en dödskalle, ett hjärta & en vinge kan man ta av om man vill från glitter" 50:-

"sjukt coola gröna öronhänge också från glitter" 30:-

"två stycken linnen med en ficka på vänster sida, ett vitt och ett svart fårn cubus" 49:-/styck

"linne i olika färger på ränderna som ligger i vågrätt från carlings" 99:-

"hårborttagningsspray, veet från h&m" 69.90:-

det var allt och ni får ha det så länge ^^


Kommentarer
Postat av: kvack

jo för jag är ju cool så jag får lov att kommentera! :D

dagen har varit rolig, trodde inte man kunde ha så kul utan pengar ^^

heheheh. bara för jag är fattig, kan inte hjälpa det, och ändå ska jag köpa tröjan och kepsen! :D

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2010-08-06 @ 20:40:16
URL: http://angelikakilegna.blogg,se
Postat av: d

med mig har man alltid kul, utan pengar eller med shit the same.

bara för att VI är cooola du!

köpte osså kepsen, fast den jag hade ;)

älskar dig bästa ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2010-08-06 @ 21:38:15
URL: http://daniellafotbollenkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0