tro, hopp och kärlek ♥

hej, eller godmorgon. :)

har inte bloggat på några dagar eftersom jag har spenderat dom med underbara vänner.
så ni kanske vill höra vad vi gjort? ja ni får det i alla fall.

fredag:
som sagt gick jag upp tidigt för att följa med min lillebror till
hans fotbollskolan och efter det hade vi det mys tills dom andra kom
hem. Därefter packade jag inför att cykla hem till ankan.
När jag kom dit så åt jag och hon middag sen gick vi ut på hennes rum.
Kanske en timme senare så kom amelie in när vi sjöng singastar och spela supermario, det äger!
Det var engetligen meningen att felix, oskar, sebbe och sara skulle komma då osså.
Men när vi smsa dom så skulle dom äta pizza  på kockens, trögisar.
Så dom kom två timmar efter när vi sa dom skulle komma. Då
spela jag amelie och ankan dart inne i huset och efter att jag hade vunnit där så
var alla med, fast det sluta med att vi gav upp.
Då drack vi lite läsk och snacka lite, och efter en litens stund gick vi ut till hennes rum
och spela supermario och sjöng singastar.
Ja, där gick några timmar och sen åkte sebbe och sara hem.
Så då låg vi och snacka, och klockan blev två innan oskar och felix åkte hem.
Sen åt jag, amelie och ankan lite och gick och la oss, det var min fredag.

Lördag:
Vakna tolv, gick in och åt.
Jag tog på mig för jag skulle cykla hem ett för jag skulle samlas till match med u-laget kvart i två.
Började cykla men halvvägs hämta mamma mig, snabbt hem och packa. Emma och Hannas pappa
skjusta mig dit.
Spela typ 10 min sen fick vi gå in för åskan, gick ut igen och spela typ 2min gick in igen för åskan.
den här gången vänta vi 20 min och efter det så spela vi färdigt på en helblöt plan.
Förlora dessvärre med 3 - 0.
Sen hem och ankan kom, åt pizza och vidare hem till oskars place, där man hitta felix, sebbe och sara.
Först kolla vi på när killarna spela nhl men jag tröttnade så jag, ankan och oskar gick ner i källaren där pingis
och spel fanns. Så vi besrämde oss för att spela pingis efter hand trilla alla ner och joina.
Sen hoppa jag felix ankan studsematta som var asblöt :( efter vi hade spelat ett spel.
Vi gick även efter musik som vi trodde var grannens men visade sig vara långt borta.
Ja vid halv ett drog jag och ankan oss hem till mig, käka godis och lyssna på musik.
Sov.

Söndag:
Ja det är det idag.
Vakna för en halvtimme sen och har sprungit som en jeffla dåre och svarat i telefonen.
Ja, vet inte vad vi ska hitta på men något blir det.
Senare är det match, TAGGA!

Ha det!
ps. bilder kommer senare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0