träningsvärk :(

kära bloggen!

jag somna vid tolv igår efter lite smsande och kollande på blixtarna som gav upp
ett ljus över himmlen.
vakna kvart över sju men gick inte upp förräns lite över halv åtta, för jag skulle
med kevin när han skulle på fotbollskola 9-12.
när jag skulle kliva upp ur sängen, kände jag träningsvärken i låren som faan. :(

jaja, åt frulle och cykla till fotbollskolan med kevin satt där i 3 timmar och såsa, fota
såklart osså så det kommer :D

nu har jag kommit hem och ska upp och äta något är lixsom hungrig.
sen blir det chill hemma tills mamma och dom kommer hem.
senare typ fem sex drar jag till bästa och sover antagligen där, några andra kommer
väll osså, annars tycker jag dom är rätt så lata. ;D

ha det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0