they call me Slimi Jimi Bubby Boy and i mess with my friend a lot

HOFFMAESTRO & CHRAA äger, lägg det på minnet!

Vakna lite över tolv och har gått i stor tröja och shorts hela dagen, dvs min pyjamas.
Kollat mtv typ halva dagen - x-effect, distaster date, room raiders och the hills.
gött, ibland får man juh vara soffliggare.
Okej, soffligaren gick över till datanörd för typ en timme sen ;)
Jaja. Men ska jag vara ärlig så är det ganska tråkigt att slappa ibland.
Men nu är det gjort och jag ska vara social senare då bästa kommer hit
och vi hittar väll på något roligt :D

nu ska jag väll gå upp och krama min lillasyster som nyss kommit hem,
så vi hörs och ni får ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0