the new girl in town.

hej, sitter här med en handduk i håret och kikar in lite överallt.

som jag glömde igår så har vi fått en ny tjej i vår klass, anette flyttat
hit från växsjö och bor nu i kågeröd, trevligt!

idag har vi börjat med lektionerna fast in precis jobbat eller på idrotten hade vi som
vanligt och sen so:n fick vi läxa tills nästa vecka wtf :(
ja, sen hämta jag steffi och kevin och mamma hämta oss.

hem, käka carolas pasta med pastasås som fanns i kylen.
till träningen efter det och vi kolla killarna osm vanligt, fast
han sven deras tränare fick damp på oss och skrek för vi hade cyklarna där :S
sen kom han fram och sa "hoppas ni inte blev sura innan, men ni frå ställa
cyklarna någon annan stans om ni ska kolla"
asså vem blir inte sur om någon skriker på en? åhh, pallar inte med sånna människor.



innan träningen. ♥

angelika clausen, älskar dig.
jag gör allt för dig och allt för att du ska må bra.
ser jag dig ledsen eller att du gråter gör jag detsamma,
jag pallar inte med att någon ska såra dig, vännen.
nu, då och föralltid med dig ♥

Kommentarer
Postat av: a

älskar dig, du betyder så otroligt mycket för mig. ♥

2010-08-19 @ 22:39:27
URL: http://angelikakilegna.blogg.se/
Postat av: d

löv ♥

2010-08-20 @ 15:18:53
URL: http://daniellafotbollenkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0