super mario ♥

tjatjatja.

Har börjat gå upp tidigt för att kunna göra det när man börjar skolan osså.
Så det blev uppgång halv 9 idag, kändes skönt.
Softa tills carola kom vid 12 och hjälpte henne att måla lite ;)
Tiden gick ganska snabbt idag, så helt plötsligt var klocka halv 3,
carola skulle klippa sig 3. Så då slängde jag mig på soffan och kolla
"high school musical 3".
Sen åt jag typ halv 5.

Cyklade till gösta klockan 6, och har spelat super mario med musik  igång.

Va precis inne och åt, haha. jag och ankan gjorde precis samma sak hela
tiden, typ först tänkte jag ta mjölken men hon tog den, sen skratta vi samtidigt
och drack mjölk samtidigt och sen sa någon något roligt och båda skratta och
spotta ut mjölken i glaset igen. Sen sa vi "tack för maten" samtidigt osså, ahahahha.

jaja, ska snart ut och fott alite bilder kommer såklart :D

HA DET, för det ska jag ;D


gillar bilden, you know ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0