slut på skolan dvs HELG :D

hej, skolan tar en del på mig och jag är ganska trött på kvällarna
och sen tränar jag och spelar match så bloggen har kommmit till sidan
Men jag ska försöka skärpa mig, så det blir fler inlägg.

Ja lite info vad som hänt torsdag-onsdag och vad som ska hända idag?
Ja, lyssna ändå :)

Onsdag, ja, skola som vanligt och vi valde grupper på hk och slöjden.
Vi tjejer som ville ha syslöjd sen börjar med att ha hemkunskap med
Helena, tack för det för jag har haft henne innan osså :)
Sen till våren blir det syslöjd med kerstin som vanligt.
Efter det så hade vi spår och var egentligen meningen att vi skulle
göra mat ute eftersom jag har idrott/hk som spårval, typ skulle
göra pitabröd och värma soppa vid svalövsjön men så blev dte inte
för att det blåste som satan.
Så då skulle vi ha med idrottkläder så vi skulle ha fotboll i båghallen,
Men dte var bara jag, oskar och felix som hade det så man fick göra
vad man ville.
Först spela jag basket med Qendrim, Nicco, Jesper och Cong.
Sen kom fler och du sluta vi så vi börja plocka fram till tennis, göttans!
Så jag, Oskar, Midde, Jocke och Alex spela rundtennis .-.
Kan inte säga tt det gick bra för mig precis ;)
Ja, i slutet kom även felix och spela med oss.
Vi sluta en halvtimme tidigare och cykla jag hem.
Var meningen att jag och ankan skulle till "nrj in the park" men hon orka inte.
Så jag valde att komma hem till henne istället, vi chilla, var ute och fota
och kolla "wallander, skulden"

Torsdag, vakna upp hos ankan och tog bussen hem till mig och sen hade vi följe
med felix till skolan.
Hade friidrott på idrotten men vi stötte kula och hoppa längdhopp bara.
Annars bara tråkiga lektioner som vanligt.
Efter skolan cykla jag inom och köpte present till gösta och för hoppas det
blev bra.
Träning på kvällen och det var nice tycker jag, men det gör jag alltid :)

Idag, ankan kom hem till mig på morgonen och vi hade följe med felix
till skolan igen. Världens tråkigaste lektioner idag - svenska, no, so :O
Ska ta bussen och tåget till efterlängtade pappa 16:43 :=)
Sen ska vi kanske på bio eller något sånt :)

HA DET!♥




Kommentarer
Postat av: a

JAG ÄLSKAR DIG ♥

2010-08-27 @ 17:13:12
URL: http://angelikakilegna.blogg.se/
Postat av: d

OCH JAG DIG! ♥

2010-08-28 @ 16:00:45
URL: http://daniellafotbollenkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0