SBK IN MY HEART ♥

tjena, blir ett snabbt inlägg in jag drar till gösta som är födelsedagsgris idag.

igår spela jag laserdome med gösta och det var askul, varmt som
satan bara.
ja, jag sprang in i väggarna för det var kolsvart där nere.
jjaja, sen var det meningen att vi skulle kolla bio med oskar
och felix men dom hade tydligen blivit avslängda från tåget.
så det blev inget med det utan vi kolla bio själv istället "grown ups"
rätt bra men inget särskillt.
bio två dagar i rad, såg "the expendeble" med pappa, lena och ralle
i fredags osså.

idag var dte match somm gällde och den vinsten satt som en smäck!
10 - 0 mot kullavägen. :D:D:D:D:D
jaja, jag gjorde 2 mål, minela 2, emma p 1, indre 5 :)
göttans säger jag bara !

nä, nu ska jag åka till bästa och sova där inatt.
skola imorn, inget som man precis längtar efter..

ha det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0