mina ljumskar skriker

halloj.

klockan är 12 och jag ligger i sängen och pustar ut efter en bra match.

Jonstorp - Svalöv
Vi börja med att vara lite stressiga dom första 10-15 minutrarna.
Men satte endå två mål, ett av Soffan och ett av Nathalie.
Då satt jag på bänken och kom in cirka 15 minuter efter matchens start.
Spela yttermittfältare och fick springa en del, men det kändes bra.
Efter cirka 5 minuter sätter Soffan ett till mål och det står då 0 - 3.
Första halvlek går därefter snabbt och smidigt utan några mål för
något av lagen.
Fortsätter på högra kanten i andra halvlek och spelar där matchen ut.
Affe får rätt bra lägen men hade lite otur så satt inga, jag kom även runt på
kanten ett par gånger.
Det tar ett tag men sen spräcker vi den onda cirkeln och Soffan sätter ännu
ett mål.
Senare, dvs 10 minuter senare blir det missförstånd och rörigt inne i
vårt straffområde, tyvärr sätter dom då sitt enda mål under matchen.
Efter det händer inte så mycket och matchen slutar 1 - 4.

Får säga att alla var bra men var själv inte nöjd med min insats, och
dessvärre fick jag ont i ljumskarna och det kändes inte bar när jag
sprang. Kunde därmed inte göra mitt bästa som jag blev lite sur
på mig själv över.
Men ja, alla har sånna dagar ellerhur?

Ska nog sova nu snart så ni får HA DET!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0