mina ben sprang nästan av

ja, hejsan alla bloggläsare.

igår orkade jag verkligen inte blogga efter matchen.
jag kom hem kvart i tio och såg typ 2 min på sverigematchen.
tur att dom vann. :D
min match var en otursmatch med en helvetes hemmadomare som var osäker hela tiden.
efter första halvlek, 0 - 0 så vi börja ganska bra om man ser det så att vi bara tränat en gång
innan matchen och det var i tisdags, jag hade en chans på kanten som jag satt precis utanför krysset, lixsom hur mycket osis är inte det ?.
sen sätter emma jönsson 1 - 0 till oss och jag blir uberlycklig.
vi fortsätter matchen och så gör amanda åkesson en bra tackling innanför straffområdet
men domaren tvekar och så där hundra år (seg var han) efter så blåser han straff som dom sätter
mitt över felicia samuelssons fingrar.
Sen kommer jag på kanten igen och skjuter in ett inlägg, jag brukar inte bedömma mig
själv men det var riktigt bra och tror ni någon är där inne då? nä.
jaja, men senare drar en av motståndarna ett skott som tar på emma pålssons bröst och
in i mål.
åhhhhhhhh. shiit!
ja och ni kan juh själv räkna ut resultatet.

jag kom hem var trött, hungrig och kissig.
så jag kissa och bredde tre mackor ed korv på och gick ner och kolla film på rummet.
som innan tolv och vakna av att mamma ringde innan tio.
ja, jag har diskat, tömt kattlådan och vattnat blommorna.
så nu ska jag gå och göra lasagnett  sen hämta hampe och sen blir det
träning för resten.

ha det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0