mcdonald´s :)

hej, kom hem från center syd nyss.

första dagen i skolan var lite seg och vi gjorde inget märkvärdigt,
spela spökbollsturnering hela al 2 i slutet.
ja, för er som inte vet så heter min klass numera 2.9.1 :D
går tyvärr inte med alla från förra klassen och det tråkigaste är att jag
inte går med nellie :(
jaja, men hon kan kanske byta eller hon ville det i alla fall.

på center syd så börja vi med att gå in på jc och där fick jag ett par mörka jeans
som jag visar längre ner.
sen vidare till carlings där min bror fick ett par svarta chinos.
jag bara älskar min mamma :D

jupp sen in på mcdonald´s och käka, tog en qp cheese och då joina gösta osså på en
sån.

när vi va där inne så glodde alla ut mig, först två tjejer i 11-årsåldern och jag glodde
tillbaka : ))
sen tre yngre tjejer som glodde på mig när jag slängde skräp och när jag
kom bakom brickorna så såg hon inte mig, så då typ kolla hon i olika vinklar
för att kunna se mig, hahah.
så jag fråga gösta när jag kom till bordet, hur jag såg ut ;)

jaja, snart ska jag hem till gösta och det blir sova där inatt, ovanligt ;D

ha det!
ps. jag har världens bästa vän ♥




Kommentarer
Postat av: kvack

jag har världens bästa vän, och jag älskar henne. ♥♥♥

2010-08-18 @ 22:10:21
URL: http://angelikakilegna.blogg,se
Postat av: d

älskar dig allra mest i hela världen ♥♥♥

2010-08-19 @ 22:07:30
URL: http://daniellafotbollenkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0