lite seg, men skolan är osså seg -.-

hej.
set var ett tag sen och jag behöver inte gå in på varför, typ
skolan hinner inte, pallar inte osv.
jaja, i söndags var det liseberg och dte var awesome!
kommer ett collage längre ner. annars finns resten på facebook.
sen måndag så var det en sådan tråkdag med tråkiga lektioner.
sen efter det var det chill hemma.
tisdagen, dvs idag har osså varit seg men med lite fler roliga lektioner
som spår dvs för mig idrott/hkk :)
jaja, imorn ska vi på idrott/hkk laga mat ute vid svalövssjön, pinnbröd och
värma soppa.
om det är extremt dåligt väder han vi idrott inne i båghallen.

och har spelat match för någon timme sen.
förlora dessvärre med 2-3 mot kvarnby :(
jaja, blåste asmycket och det störde jättekmycket av spelet!
indre satt våra mål och då blev man lite mer peppad.
eftersom första halvlek sluta 2-1 till oss.
jaja sen fick vi motvind i andra, dåligt :(
och sara gjorde dessvärre självmål som absolut inte var kul, 
(sista målet av dom - avgörande) :(
ja, sprang som satan och kämpa för jag var riktigt taggad.
det var en tjej som skratta när jag blev fälld.
så jag bara "du ska håll käften, din h***" utan att domaren hörde.
sen när jag fällde henne så jag bara " HA,  HA, HA, HA" och då börja
sofije asg hahaha. det var kul ;)

ja, lägger in senare i veckan, puss och ha det!
ps. ska köpa present till bästa imorn eftersom hon fyller år på söndag. :D




Kommentarer
Postat av: a

jag behöver ingen present när jag fyller år, det enda jag behöver är din vänskap. ♥♥♥♥♥

2010-08-25 @ 17:37:39
URL: http://angelikakilegna.blogg.se/
Postat av: d

men nu tycker jag det :::) ♥♥♥♥♥♥♥

2010-08-26 @ 22:05:58
URL: http://daniellafotbollenkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0