jobb:)

tjena, vakan typ halv sex av att min lillebror
hade pissat ner min säng.
så jag gick upp och sa till mamma och sov i hennes säng,
dvs att hon gick upp.
upp gick jag tio och frukost åt jag inte förräns kvart över tolv.
och tog på mig sen, slitna mjukis och en sleten t-shirt och gamla nike
eftersom jag skulle hjälpa carola med att rensa i hennes källare.
i mellan att vi skulle slänga det och hade rensat klart och allt skräp
var uppe på släpet så fika vi och drack varm choklad, wiiho va gott!

sen slände vi skiten på tippen och sen hem och då kom oden på att
han lagt carolas mobil på motorhuvudet och vi hade kört med det på.
så då var den väck men, efter vi ätit åkte jag carola och oden och leta efter
den på vägen, vi lyssna på musik ända tills vi var vid granliden och då
sänkte vi musiken och rulla ner alla rutor och ringde till den, första signalen
hörde vi där ute och vi sprang ut (jag och oden) till andra sidan vägen och
efter en bit så hitta vi den liggande där vi vägkanten med en liten repa
på underdelne men det var bara sån tur, eller nej. vi är helt enkelt bäst bara.
hahaha xD


jaja, det var meningen att jag och carola skulle ut och springa i rävetofta men
tror inte det blir av eftersom hon skulle lägga plattor. vi tar det en annan gång
helt enkelt.

ha det!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0