hemma!

eftersom det inte varit någon bloggning så kanske ni undrar varför?
äsch, ni får veta endå. Jag har nämligen varit på öland :)

åkte i söndags morgon, och vi bada i havet första dagen bara och chilla.
sen på måndagen så blev det en heldag på djur- och nöjesparken :)
många bilder togs och ni får några smakprov längre ner. ;)
jag och milla kolla runder på alla djur och där fanns ett par häftiga
men jag hoppas ni håller med att apor är ascoola!
sen in till karusellerna, där var inte så mycket men man får göra det bästa
av allt ;D
sen VATTENLANDET! Hade förväntat mig mer men det funka.
sen åkte vi och skulle handla och därpå blev det en kulglass i magen.
bästa kombinationen - hallonsorbet + lakris = riktigt gott!
på kvällen blev det chill med allihopa och vi skratta en del och musiken
var på, på låg volym.
sen innan idag så börja vi packa och sen checka vi ut och pallade oss hem.

nu har jag ätit och sitter vid min efterlängtade dator och har snackat med efterlängtade
ankan


bästa kombination!

kevin och milla, i bilen påväg dit.

flipp med kevin ;)

lite underhållning :)

andra stoppet, ralle & stolle

hampe

carola

tredje stoppet, jag chillar på bilen ;)

orm

apa

usch, spindel! den var giftig :S

piraya :S

flamingo

STOR krokodil !

walibi

kameler

lejonhane

lejonhona & lejonunge

tiger

babian

puss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0