helt enkelt bara bäst!

tjena.

klockan är lite över 9 och det är 2 veckor kvar till jag fyller år, yeay! :D
min dag har varit enkel med allt möjligt gjort.

somna vid 1 igår och vakna halv 1 idag så sov nästa 12 timmar som var riktigt
skönt.
tog direkt på mig mjukisbrallor och sliten tröja för att hjälpa till med köket.
åt frukost och tog upp datan. senare kom mamma och ralle hem från
bauhouse, hade köpt bänkskiva och sånt.
sen skulle mamma tillbaka dit igen för att lämna släp och köpa några saker
som hade blivit glömda.
jag joina och sen åt mamma och jag i bilen, vi köpte från max, gottans.
jag tog friscomål och mamma maxmål gott ;D
efter det så tog vi en snabb runda in på maxi där vi köpte läsk och
tomma cd-skivor.

när vi kom hem så börja jag direkt bränna skivor och det blev fyra stycken,
men blandad musik, perfekt tills imorn i bilen. då vi ska till liseberg.

cirka om 3 timmar så ska jag nog möta ankan som kommer med bussen
och tåget från veberöd, u know hon ska med imorn, awesome! :)

ni får ha det och jag ska fota mycket imorn, jag lovar!


jag och mina awesome hörlurar med awesome musik i :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0