från 18.00 till 19.30 är jag lyckligast!

hej hopp :D
ni kan inte gissa vad jag var med om idag, hahaha säger
jag bara.

jaja men vi tar allt från början och börjar med början av dagen.
gick upp halv nio och kolla klart filmen som jag börja med igår.
sen åt jag och milla frulle framför tv:en till "lassemajas dektektivbyrå, kameljontens hämnd"
som gick på tv1000.
efter det så diska vi i badrummet och i duschen eftersokm vi gör om köket.
efter det chilla jag vid datan och caroline undra lite senare om vi skulle
hitta på något en stund. och jag tacka såklart inte nej.
så vi möttes på nettoo och cykla till gunnarssons där vi satt på våra
cyklar så såg vi typ någon reporter och en som filma från svt, intervjua en kvinna
när hon skulle gå in i sin bil.

och jag sa till caroline att "nu sticker vi för dom kommer hit".
men hon bara "nej, dom går bara förbi"
tror ni inte dom kom och intervjua oss osså?
haha, dom fråga om vindkraften och om vi stördes på dom och vad vi
tyckte om dom , hahah wtf `!?
vi spela med och sa att det var bra osv. sen satt vi och skratta när dom gått,
och kolla när dom gick och fråga andra utanför gunnarsson ;)
tycker det har varit en hyfsat bra dag men det bästa kommer senare, dvs
TRÄNINGEN!!!!!!!!!!
vill bara att det ska börja NNUUUUUUUUUUUU.
åhh :( men ska käka snart och sen har jag följe med minela till träning.

ha det!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0