bara några ord för att bryta mitt förtroende, kanske inget illa menat men det kändes.

hej!
kom hem efter en god middag hos carola, mums!
efter maten så satt man sig i soffan och kolla "bolt" dess värre hann man aldrig se klart den.
jaaja. det har varit en regning dag/natt i billeberga med ankan och vi sov på deras
altan, under bar himmel. sen flytta jag under parasollet för att det börja regna typ vid tjugo i
nio. där ankan redan var.
men sen blev det frulle vid tio och bak vid två och film vid halv fyra.
sen åkte jag hem eller hem och hem, till carola och åt vid fem.
slapp.


ankan, saknar dig mega. bölar gör jag snart och du tycker säkert det
är löjligt men sån är jag.
jag älskar dig riktigt riktigt mycket ska du veta.
var bara tvungen att skriva det...
jag sitter på mitt rum med musik men det fattas någon och det
är du och fattar inte hur mycket jag saknar dig förräns du inte är
med mig.
utan dig är jag inte hel, jag mår bättre när jag är med dig finaste!
/din greger ♥


Kommentarer
Postat av: kvack

du är inte löjlig, jag är inte riktigt hel utan dig heller greger.

jag älskar dig!

2010-08-10 @ 14:03:00
URL: http://angelikakilegna.blogg,se
Postat av: d

♥♥♥♥♥♥♥♥

2010-08-10 @ 16:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0