bara ett sår till så kanske tiden läker

tjjenis,
hemma efter ännu en träning från 17 till 18:30 också med damerna.
hahha, jag fattar inte varför det bara är jag som kommer när dte gäller
saker med damerna.
jag tycker ni får skärpa er tjejer! det är kul, jag lovar :)
sen kan man juh osså se lite possitivt, nu efter sommarn så brukar
man vara seg och så. Men om man är med där så har man ett försprång dvs vad jag
har nu ;)
plus att man utvecklas med utmaning!

jajja, nu ska jag släppa det och berätta något annat.
jag ska upp efter detta inlägg och käka god middag - grillat och grönsaker och frukt!
nice!
sen cyklar jag till billeböga och leka med knäppisen där va. sover där osså.

puss haj!
haj? var? man ska väll inte pussa en haj?
hahahhaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0